10 wspomnień z roku 2018

Nowy Rok
1 stycznia 2018 i 1 stycznia 2019

Rok 2018 zaczął się u mnie spokojnie, przytulnie, domowo. Nie zrobiłam planów na nowy rok, nie wyznaczyłam wielu celów. Rzeczywistość pokazała, że najlepsze rzeczy w moim życiu dzieją się spontanicznie.
Dziś, dokładnie rok później, wspominam najważniejsze dni, działania i cieszę się, że tak minął ten rok. Był dobry, słoneczny, plenerowy, ale też pracowity i bardzo rozwojowy. Zebrałam poniżej dziesięć najważniejszych wspomnień – działań, które udało mi się zrealizować w 2018 roku. Dzięki nim ten rok zawsze będę ciepło wspominać 🙂

1. Aplikcja Mafelo dla fotografów

Cztery pracowite miesiące

W styczniu nabraliśmy wiatru w żagle i zdecydowaliśmy się na stworzenie aplikacji dla fotografów służącej do wyboru i sprzedaży zdjęć. Wiedzieliśmy, że przez kilka miesięcy będzie dużo pracy, ale byliśmy na to gotowi. W końcu początek roku to mróz, smog, więc całkiem przyjemnie było codziennie pracować, kiedy za oknem nic nie ciągnęło do wyjścia.

Maj nam zrekompensował

I tak dzień za dniem, aż w końcu z początkiem maja uruchomiliśmy aplikację Mafelo. Dostaliśmy wiele, naprawdę bardzo wiele pozytywnego odbioru wśród ogromnej grupy fotografów. Dzięki temu systematycznie pojawiała się motywacja do wprowadzania kolejnych funkcji w aplikacji.

Motywacja i wdzięczność

Dziś po dziewięciu miesiącach od uruchomienia Mafelo uważamy, że był to nasz największy sukces tego roku i cieszymy się bardzo, że korzystających fotografów z naszej aplikacji przybywa z dnia na dzień. Dzięki temu mamy motywację, aby wprowadzać nowe funkcje i jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim naszym fotografom za zaufanie 🙂

Jeśli jesteś zainteresowany Mafelo zapraszam Cię tutaj.

2. Piękne śluby

Wesele w zamku Topacz
Od maja się zaczęło

Wraz z nadejściem pięknej pogody w maju, ruszyłam pełną parą ze ślubami. Jeździłam do pięknych, eleganckich zamków, ale też na przeurocze śluby w plenerach. Jednymi z nich był szykowny ślub w Zamku Topacz i plenerowy ślub na terenie zamku na wodzie w Wojnowicach

Sesja w górach

W lipcu udało się zorganizować sesję ślubną Kamili i Piotrka w ich ulubionym Karpaczu. Ten dzień był ogromną dawką śmiechu i pozytywnych wrażeń, które będę długo wspominać. Piękne góry, lasy, wodospady dały nam wszystkim dużo energii do tworzenia pięknych i magicznych kadrów. Zdjęcia z tej sesji można zobaczyć tutaj.

Piątki i soboty

Przyszedł sierpień, w którym fotografowałam śluby prawie we wszystkie piątki i soboty. Było wesoło, ale też intensywnie i czasem trochę ciężko. W tym miejscu chcę podziękować mojemu mężowi za wsparcie i dbanie o mnie, o nasz dom, kiedy ja nie miałam na to czasu i sił.

Polsko-angielski ślub w stylu boho

Potem przyszedł wrzesień, który dał trochę wytchnienia i piękne 3 śluby poza Wrocławiem. W październiku wzruszyłam się do łez na ślubie Ani i Andrzeja. Bardzo szczerze i pięknie dziękowali rodzicom za szczęśliwe wychowanie ich drugich połówek. Było to bardzo wzruszające, a ja poczułam ogromne szczęście, że mogę w tym wszystkim uczestniczyć z moim ulubionym pudełeczkiem w ręku – aparatem 🙂

Sezon ślubny 2018 zakończyłam polsko-angielskim ślubem Natalii i Scott’a w stylu boho. Ich wesele w Hotelu Monopol we Wrocławiu było jednym z najciekawszych, na jakim byłam. Para Młoda zorganizowała pokaz tańca ludowego i kwartet smyczkowy umilający rozmowy między rodzinami. Pojedynczo opowiadali o swoich życiowych historiach i uroczyście witali nowych członków rodziny. To było bardzo miłe i zaskakujące doświadczenie.

3. Sesje dzieci w przedszkolach

Radość dzieci

To drugi rok, w którym fotografowałam dzieci w przedszkolach. Cieszę się z tego bardzo. Dzieci są urocze, szczere i zawsze wychodzę po takiej sesji radośniejsza. Kiedy po sesji przyjeżdżam znowu z gotowymi zdjęciami, dzieci biegną do mnie, żeby złapać mnie za rękę i zapytać, kiedy znowu do nich przyjadę robić im zdjęcia 🙂 To chyba najlepszy dowód na to, że dobrze nam się razem pracowało 🙂

4. Piękne apartamenty

Fotograf wnętrz we Wrocławiu
Sesje w ciszy

Fotografia wnętrz jest mi bardzo bliska. Czasem nawet myślę, że świetnie dopieszcza mojego wewnętrznego introwertyka. Zostaję ja i wnętrze, które chcę sfotografować jak najlepiej. Zdjęcia mają najwierniej oddać ducha danego miejsca. Muszą pokazać przestrzeń, kolory, estetykę, światło. Zaprosić do wnętrza oglądających. Ten rok przyniósł mi wiele pięknych mieszkań, apartamentów, domów do sfotografowania i cieszy mnie to bardzo.

Zanim nacisnę migawkę

Zanim zacznę robić zdjęcia, muszę uważnie przyjrzeć się każdemu pomieszczeniu. Często usuwam przypadkowe przedmioty, odsłaniam okna, żeby wpuścić więcej światła. Lubię, kiedy promienie słoneczne wpadają do środka i widać je na zdjęciach.

5. Wycieczka do Polanicy Zdrój

Najlepsze miejsce na zebranie sił

W lipcu pomiędzy ślubami udało nam się znaleźć trochę czasu i pojechaliśmy do Polanicy Zdrój. Odkąd spędziliśmy tak kilka dni w 2017 roku, nie możemy się powstrzymać, żeby kolejny raz tutaj nie przyjechać. Pyszna kuchnia w Hotelu SPA Dr Irena Eris przyciąga nas jak magnes. Zawsze zjemy coś wykwintnego, smacznego, pomimo naszych wielkich alergii pokarmowych. Jest też gęsty, piękny i różnorodny park dookoła hotelu. My w tym miejscu najlepiej odpoczywamy i nie możemy się doczekać kolejnej wycieczki. Pewnie znowu w sezonie ślubnym przyjedziemy nabrać energii do działania 🙂

6. Stylizowana sesja ślubna

Stylizowana sesja ślubna

Udział w stylizowanej sesji ślubnej był wspaniałym doświadczeniem. Poznanie nowych ludzi, którzy tak jak ja kochają jasne, naturalne, słoneczne zdjęcia dało mi ogromną dawkę inspiracji i motywacji. Jeśli chcesz zobaczyć więcej zdjęć z tej pięknej sesji zapraszam Cię tutaj.

7. Wypoczynek i zwiedzanie na Majorce

Odpoczynek i zwiedzanie Majorki
Zielona wyspa

Pod koniec września polecieliśmy na wyczekiwaną Majorkę. Zawsze przed podróżą martwię się trochę, czy wszystko się uda. Zawsze mam wrażenie, że czegoś ważnego zapomniałam, że nie zdążymy na samolot itp. Oczywiście wszystko się udało, nie spóźniliśmy się na samolot i pogoda dopisała. Majorka okazała się piękna, zielona, spokojna, różnorodna. Zrealizowaliśmy plan na wypoczynek, ale też zwiedziliśmy wyspę. Jeśli chcesz przeczytać więcej o tej podróży i zobaczyć zdjęcia, to zapraszam Cię tutaj.

8. Nowe fotoksiążki i koperty na zdjęcia

Fotograf ślubny Wrocław
W mojej ofercie piękne produkty

W połowie roku 2018 poznałam Crystal Albums. To firma tworząca eleganckie produkty dla profesjonalnych fotografów. Zobaczyłam zdjęcia ich albumów, zamówiłam wzornik materiałów i się po prostu zakochałam. Dlaczego? Fotoalbumy są eleganckie, minimalistyczne i pięknie wykończone. Wszystko to, co uwielbiam najbardziej. Niedawno firma wprowadziła skórzane koperty, w których trzymam wydrukowane zdjęcia. Koperty są tak stylowe, że chciałoby się je założyć na imprezę do szpilek 😀 Teraz z wielką dumą oddaje moim klientom piękne produkty. Widzę jak na ich widok świecą im się oczy. To chyba najważniejsze 🙂

9. Sesja zakochanej Pary na Majorce

Zagraniczna sesja zakochanej pary
Zaufaliśmy sobie

Sesja Kasi i Mateusza na Majorce była cudownym doświadczeniem. Przed zdjęciami pisaliśmy ze sobą 2 razy na Facebook’u. Niie znaliśmy się więcej. Wiedziałam, że zależy im na zdjęciach nad brzegiem morza. Ja czułam, że samo morze to za mało. Zaufali mi. Spotkaliśmy się w Palmie i zrealizowaliśmy wspólne marzenia. Miejsca do zdjęć wybrałam przed naszym spotkaniem. Jeśli chcesz zobaczyć więcej zdjęć z tej sesji kliknij tutaj.

10. Moje grudniowe urodziny

Im jestem starsza, tym życie robi się piękniejsze

Grudzień to miesiąc moich urodzin. Ten dzień zawsze wiele dla mnie znaczy. Zawsze wtedy rodzi się w mojej głowie najwięcej podsumowań i planów. Przychodzi też ogromna wdzięczność za to, że szczęśliwie kończę kolejny rok życia i zaczynam nowy. Doszłam do tego, że im jestem starsza, tym życie robi się coraz piękniejsze. Fajne to 🙂
W tym roku dzień moich urodzin spędziłam bardziej uroczyście niż zazwyczaj. Razem z najbliższymi spędziłam piękny wieczór, który będę bardzo ciepło wspominać. Wszyscy byliśmy uśmiechnięci, radośni, zdrowi. To dla mnie najważniejsze 🙂